آگهی فروش قطعات مسکونی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر + دانلود فایل PDF
با توجه به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر برابر مجوز شماره ۷۴۶۵۴۵/۱۴۰۰ مورخ ۲۶/۰۸/۱۴۰۰ معاونت محترم بهرهوری اقتصادی موقوفات در نظر دارد حقوق اعیانی ۲۵ قطعه زمین مسکونی…
دانلود فایل پیدیاف آگهی مزایده اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر
با توجه به اینکه اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ملایر برابرمجوز شماره ۷۴۶۵۴۵/۱۴۰۰مورخ ۲۶/۰۸/۱۴۰۰ معاونت محترم بهره وری اقتصادی موقوفات در نظر دارد حقوق اعیانی ۲۵ قطعه زمین مسکونی مربوط به موقوفه سیف الدوله واقع در ملایر – شهرک ولیعصر – بلوک B را از طریق آگهی مزایده واگذار نماید ، بدینوسیله لیست قطعات موردنظر با قیمت کارشناسی شده بشرح ذیل اعلام می گردد لذا متقاضیان می تواننداز روز چهارشنبه مورخ ۲۷/۱۱/۱۴۰۰ لغایت پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۶/۱۲/۱۴۰۰ به غیر از ایام تعطیل جهت شرکت در مزایده به واحد اجارات اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ملایرواقع دربلوارشهید بهشتی جنب دریاچه کوثر مراجعه ویاجهت کسب اطلاعات بیشتراز شرایط مزایده با شماره تلفن های۳۳۳۴۵۵۶۰و۳۳۳۴۵۵۱۰تماس حاصل فرمایند.
■ شرایط مزایده
۱-پیشنهاد دهنده(متقاضی)می بایست مبلغ ۱۰% قیمت کل پایه کارشناسی شده را جهت شرکت در مزایده بحساب موقوفه سیف الدوله واریز و فیش مربوطه را ضمیمه برگ پیشنهادقیمت چاپی مخصوص همراه با فتوکپی کارت ملی در پاکت لاک و مهر شده قرارداده و تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۶/۱۲/۱۴۰۰ به دبیرخانه اداره اوقاف و امورخیریه ملایر تحویل و رسید دریافت نماید.
۲- برنده مزایده می بایست حداکثر ظرف مدت ۷روزکاری پس از برگزاری کمیسیون مزایده ضمن تحویل کلیه اسناد و مدارک جهت عقد قرارداداجاره نسب به پرداخت کل قیمت پیشنهادی و هزینه های متعلقه اقدام نماید در غیراینصورت پس از انقضای مهلت فوق درصورت انصراف یا عدم حضور برنده مزایده ضمن ضبط سپرده وی ، از نفر دوم به منظور تنظیم قرارداد دعوت خواهدشد و این موضوع درصورت تکرار به همین منوال به نفرات بعدی (تا نفرسوم ) تسری خواهد داشت . لازم بذکراست بامتقاضیان درصورتی تنظیم قرارداد اجاره خواهد شد که مبلغ پیشنهادی ایشان بالاتر ازقیمت کارشناسی شده باشند.
۳-چنانچه شرکت کننده درمزایده بیش ازیک پیشنهاد بنام خود برای یک رقبه داده باشد،ضمن اینکه تمامی پیشنهادات وی باطل خواهدشد،سپرده وی نیزبنفع موقوفه ضبط خواهدگردید.
۴- پرداخت کلیه هزینه های متعلقه از قبیل نشر آگهی(روزنامه، چاپ و نصب بنر)، کارشناسی و… با برنده مزایده خواهد بود.
۵-اداره اوقاف و امورخیریه پس از اعلام اسامی برندگان با در نظر گرفتن بند ۲ مزایده نسبت به تنظیم قرارداد اجاره اقدام خواهد نمود ضمناً کلیه هزینه های دارایی ، شهرداری، اوقاف ، آماده سازی ، جواز ساخت ،تشریفات نقل و انتقال و … بعهده برنده مزایده خواهد بود.
۶- متقاضیان می بایست پس از بازدید و رویت کامل و با علم و اطلاع از اوضاع و احوال محل، موقعیت قطعات مورد تقاضا و وضع موجود نسبت به ارائه پیشنهاد اقدام نمایند لذا داوطلبان از زمان شروع مزایده ۲۷/۱۱/۱۴۰۰ تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۶/۱۲/۱۴۰۰ می توانند روزهای زوج در محل حاضر و به اتفاق نماینده اوقاف از املاک مورد آگهی بازدید نمایند.
۷- افراد ممنوع المعامله ونیز افرادیکه عدم اهلیت ایشان احرازگردد حق شرکت درآگهی مزایده را ندارند ودرصورت شرکت به تقاضای آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۸-برگ پیشنهاد قیمت باید بصورت خوانا،دقیق و بدون خط خوردگی تکمیل گردد لذا به پیشنهادهای مخدوش ، مبهم و یا فاقد فیش پرداختی ، فیش پرداختی کمتر از میزان مقرر و یا تقاضاهایی که بعد از انقضاء موعد مقرر واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۹-متقاضیان می بایست قیمت پیشنهادی خودرا به ازای هرمترمربع در برگ پیشنهاد قیمت اعلام نمایند لذا چنانچه پس ازاعلام اداره ثبت یاشهرداری مساحت قطعات تغییری داشته باشد برنده مزایده موظف است براساس مساحت تایید شده توسط دستگاههای مربوطه مبلغ پذیره را پرداخت نماید.
۱۰-کمیسیون مزایده فوق رأس ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه مورخ ۱۷/۱۲/۱۴۰۰ در محل اداره برگزار خواهد شد.
۱۱- کمیسیون مزایده در رد یا قبول هریک از پیشنهادات رسیده مختار است. بدیهی است ارائه پیشنهادات متقاضی به منزله قبول اختیار و تکلیف دستگاه مزایده گذار نخواهد بود.